Bezárás
(0) Kosár
Az Ön kosarában semmilyen termék nincsen.
Kategóriák
    Szurok
    Preferenciák
    Keresés

    Reklamáció

    Hogyan kell eljárni a reklamációnál

    Az egyszerűsítés és a maximális átláthatóság érdekében a reklamáció folyamatát átvezettük elektronikus formába is.

    Az áru reklamációjának lépései:

    1.        Töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet, amelyet itt talál: PANASZOK KEZDETÉRŐL Megtalálja benne mindazokat a fontos információkat, amelyekre a reklamáció gondmentes rendezéséhez szükség van. Egyszerűen töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet, majd készítsen róla egy másolatot. A lehető legrészletesebben írja le a hibát, esetleg a kinyomtatott jegyzőkönyvhöz vázlatot is csatolhat.
    2.        A jegyzőkönyvben tüntesse fel a bankszámlaszámot is arra az esetre, ha a hiba nem lesz megszüntethető és az áru már nem hozzáférhető.
    3.        A kitöltött jegyzőkönyvet nyomtassa ki és írja alá.
    4.        Küldje el a következő e-mail címre: info@unibolt.hu
    5.        A jegyzőkönyvet tegye a küldeménybe, amely a reklamált árut tartalmazni fogja.
    6.        A reklamált áru jegyzőkönyvével együtt javasoljuk az adóokmány - számla másolatának mellékelését is. Ezzel jelentősen felgyorsul a kommunikáció.

     

    Az árut az alábbi címre küldje:

    Kérjük, ne küldje el az árut semmilyen címre, futárt küldünk Önnek a csomagért.

     

    Azt a terméket, amelyet címünkre a reklamációról szóló értesítés vagy magyarázat nélkül küldenek el, visszaküldhetjük.

    A csatolt dokumentumok alapján a reklamációt szakszerűen elbírálják, majd meghatározzák a további lépéseket a reklamáció rendezésénél. Azt, hogy a reklamáció jogos vagy jogtalan, mindig a gyártó, a termék importőre vagy az arra jogosult személy (pl. áruszakértő) mérlegeli. Abban az esetben, ha a reklamáció jogosnak lesz ítélve, a vásárlónak visszaküldjük a megjavított terméket, küldünk egy új darabot vagy visszafizetjük a vételárat. Erre közvetlenül a reklamáció elbírálását követően sor kerül. Jogos reklamáció esetén a vásárló a reklamációhoz kapcsolódó felmerülő költségek (postaköltség) megtérítésére jogosult megfelelő arányban.

    A reklamáció eredményéről mindig tájékoztatni fogjuk, mégpedig a reklamált áru átvételétől számított 30 napos határidőn belül: telefonon, e-mailben, vagy az adminisztrációs felület segítségével.

    Reklamációs szabályzat

    Az áru hibafelelőssége, jótállás
    Az árura az egyes termékek jótállási jegyén feltüntetett jótállási feltételeknek és határidőknek megfelelő jótállás vonatkozik. A minimális jótállási határidő 24 hónap a vásárló - természetes személy esetén. A jótállási határidő a teljesítés tárgya átvételének napjával kezd el telni. A teljesítés tárgyának olyan meghibásodása esetén, amelyre jótállás vonatkozik, a vásárló a javítás biztosítását közvetlenül az eladónál érvényesíti.

    Minimális jótállási határidő
    A törvényben meghatározott minimális jótállási határidő 24 hónap a vásárló - természetes személy számára.

    Jótállási feltételek
    A vásárlónak javasoljuk, hogy az árut közvetlenül az átvételekor nézze át. Ha sérülést állapítanak meg, a sérülésről feljegyzés készül és az eladó köteles megfelelő arányú kedvezményt nyújtani a szállítmányból, vagy másik, hibátlan terméket leszállítani. A termék szállítás során keletkezett mechanikus sérülésének későbbi reklamációja már nem ismerhető el.

    A termék reklamációja
    A termék reklamációjára a polgári törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. A termék eltávolíthatatlan hibája esetén (az engedélyezett szervizközpont írásbeli elbírálása alapján, amennyiben a termék jellege azt megköveteli) ezt a terméket azonos darabra cserélik, esetleg a termék kifizetett teljes árát visszafizetik.