Hogyan kell eljárni a reklamációnál
Az egyszerűsítés és a maximális átláthatóság érdekében a reklamáció folyamatát átvezettük elektronikus formába is.
Az áru reklamációjának lépései:
Az árut az alábbi címre küldje:
Kérjük, ne küldje el az árut semmilyen címre, futárt küldünk Önnek a csomagért.
Azt a terméket, amelyet címünkre a reklamációról szóló értesítés vagy magyarázat nélkül küldenek el, visszaküldhetjük.
A csatolt dokumentumok alapján a reklamációt szakszerűen elbírálják, majd meghatározzák a további lépéseket a reklamáció rendezésénél. Azt, hogy a reklamáció jogos vagy jogtalan, mindig a gyártó, a termék importőre vagy az arra jogosult személy (pl. áruszakértő) mérlegeli. Abban az esetben, ha a reklamáció jogosnak lesz ítélve, a vásárlónak visszaküldjük a megjavított terméket, küldünk egy új darabot vagy visszafizetjük a vételárat. Erre közvetlenül a reklamáció elbírálását követően sor kerül. Jogos reklamáció esetén a vásárló a reklamációhoz kapcsolódó felmerülő költségek (postaköltség) megtérítésére jogosult megfelelő arányban.
A reklamáció eredményéről mindig tájékoztatni fogjuk, mégpedig a reklamált áru átvételétől számított 30 napos határidőn belül: telefonon, e-mailben, vagy az adminisztrációs felület segítségével.
Reklamációs szabályzat
Az áru hibafelelőssége, jótállás
Az árura az egyes termékek jótállási jegyén feltüntetett jótállási feltételeknek és határidőknek megfelelő jótállás vonatkozik. A minimális jótállási határidő 24 hónap a vásárló - természetes személy esetén. A jótállási határidő a teljesítés tárgya átvételének napjával kezd el telni. A teljesítés tárgyának olyan meghibásodása esetén, amelyre jótállás vonatkozik, a vásárló a javítás biztosítását közvetlenül az eladónál érvényesíti.
Minimális jótállási határidő
A törvényben meghatározott minimális jótállási határidő 24 hónap a vásárló - természetes személy számára.
Jótállási feltételek
A vásárlónak javasoljuk, hogy az árut közvetlenül az átvételekor nézze át. Ha sérülést állapítanak meg, a sérülésről feljegyzés készül és az eladó köteles megfelelő arányú kedvezményt nyújtani a szállítmányból, vagy másik, hibátlan terméket leszállítani. A termék szállítás során keletkezett mechanikus sérülésének későbbi reklamációja már nem ismerhető el.
A termék reklamációja
A termék reklamációjára a polgári törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. A termék eltávolíthatatlan hibája esetén (az engedélyezett szervizközpont írásbeli elbírálása alapján, amennyiben a termék jellege azt megköveteli) ezt a terméket azonos darabra cserélik, esetleg a termék kifizetett teljes árát visszafizetik.